Kомуникация с гостите в Airbnb и Booking. Полезни съвети.

Добрата комуникация с гостите в Airbnb и Booking трябва да постави граници, но и да създава добро настроение. Ето няколко полезни съвета, които ще Ви помогнат да оптимизирате комуникацията. Целта е и Вие, и гостите да имате достатъчно информация, за това кога и как става настаняването, кога и как се освобождава апартаментът.

Съобщение при резервация

След като постъпи резервация, платформата изпраща съобщение до госта, с което потвърждава резервацията. Според мен е много добре тук и Вие да изпратите съобщение от Ваше име, в което да благодарите на госта за това, че е избрал Вашия апартамент и Вас като домакин. Накратко може да му кажете, че ще се свържете отново с него няколко дни преди настаняването, за да уточните детайлите по настаняването. И, разбира се, че ако има нужда от информация, Вие сте на разположение.

Доста домакини не отговарят при резервация. Тогава някои от гостите започват да се чудят дали са я направили правилно, дали някой наистина ще ги посрещне и дали не трябва да търсят друго място за настаняване. Доста туристи се притесняват, когато пътуват, и нямат предварителна информация за мястото, където отиват. С едно съобщение решавате всички подобни проблеми и показвате, че сте тук за гостите си.

Шаблонни съобщения

Комуникация с гостите в Airbnb и Booking трябва да се случва бързо от Ваша страна, за да не карате гостите си да чакат. За да не пишете един и същ текст постоянно, може да си направите шаблони. И Airbnb, и Booking поддържат тази функция. Така ще спестите време. Винаги можете да редактирате даден шаблон преди да го изпратите до конкретен гост, на който трябва да отговорите на някакъв въпрос, но цялостната Ви комуникация с клиентите ще протича по-гладко и по-бързо.

Инструкции за настаняване

Три до пет дни преди настаняване е добре да се свържете отново с гостите, за да уточните детайлите по настаняването. Ако прецените, периодът може да е друг, няма определени правила. Питайте гостите кога пристигат и с какво ще пътуват. Обяснете им къде трябва да дойдат, пратете им адреса и локация в Google Maps (най-масовото приложение). Ако имате метод за самонастаняване, изпратете им детайлни инструкции. Ако ще ги посрещате лично, обяснете им как да Ви намерят.

Съобщение при пристигане

Ако няма да ги посрещате лично, проверете дали всичко е минало добре с пътуването и дали са се настанили. Питайте дали всичко с апартамента е наред и дали имат нужда от нещо. Ако са с по-дълъг престой от няколко дни, по средата на престоя отново проверете дали всичко е наред, дали им харесва Вашият град, дали имат нужда от някаква информация или друго. Разбира се, не прекалявайте с въпросите и любезностите, особено ако видите, че гостите не Ви отговарят или Ви отговарят, но не искат да навлизат в разговор с Вас.

Инструкции за напускане и обратна връзка

Ден преди напускане на жилището е добре да напомните на гостите си за предстоящото освобождаване на жилището. Обяснете им отново как се се случва всичко, до колко часа, къде да оставят ключовете, ще бъдете ли там. Попитайте за обратна връзка – дали им е харесал престоят във Вашия апартамент и какво евентуално може да се подобри. По този начин има голям шанс да напишат това, което не им харесва, тук, а не в ревю, което може да навреди на Вашия рейтинг. А и реално ще имате обратна връзка. Доста гости няма да споделят нищо, ако не ги попитате. Може да получите информация за дребни неща, които са важни, а Вие сте пропуснали. Благодарете предварително.

 
Свързани публикации

Какво място за нощуване да изберем, когато сме на почивка или в командировка – апартамент, отдаван под наем краткосрочно, или хотел? През…


Прочети повече
Свържете се с нас

Свържете се с нас на +359885884188 или попълнете формата по-долу. Молим да предоставите възможно най-много информация за вашите обекти: локация, разпределение, капацитет. Ако листинга е действащ: линк, заетост, средна цена на нощувка.






Съгласен съм с общите условия и политката за защита на личните данни на сайта. Виж най-долу.

Търсене

октомври 2019

  • П
  • В
  • С
  • Ч
  • П
  • С
  • Н
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

ноември 2019

  • П
  • В
  • С
  • Ч
  • П
  • С
  • Н
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 Adults
0 Children
Pets
Size
Price

Compare listings

Compare